Ellens egen dag

I dag ar det Ellens dag....

Hon bestammer allt fran morgon till kvall. Orsaken till det ar att i gar nar vi atit var middag och klockan var runt 20.30 gick vi till en massagesalong. Ellen hade ingen lust att gora nagot, hon var trott ville helst ga och sova. Hon var snall och vantade pa oss en hel timma nar vi tog aloveramassage, hon satt snallt pa sangkanten och vantade. Darfor ar det Ellens dag i dag.

Vi har varit pa Kata och badat. Solen skiner men det har blast ganska mycket i dag, darfor akte vi till Kata det ar lite lugnare dar.



Har yr skummet for full runt Ellen, hon ar inte en badkruka maste jag saga.



Har kastar Kent och Ellen boll till varandra.

Nar vi badat fardigt akte vi med moppen till Via Poorn och at spagetti och glass.



Har spelar Kent och Ellen 4 pa rad medans vi vantar pa maten.



Har sitter hon och njuter med en jatteglass.

Nar vi kom tillbaka till hotellet sa satte jag mig vid datorn. Nu har vi bokat en tripp till Krabi, aker den 8 nov och kommer tillbaka hit den 11 nov. Ska blir skont med lite  miljoombyte. Har bokat ett jattfint hotell som ligger mycket bra vid stranden dar alla batar utgar ifran. Det heter Phra Nang Inn. Ga garna in pa den har lanken och titta http://www.agoda.se/asia/thailand/krabi/phra_nang_inn_hotel.html?cid=1415700&urltogo=/asia/thailand/krabi/phra_nang_inn_hotel.html

I kvall ska vi ata pa Bellmans ingen, det har Ellen bestamt. Dom har Phukets godaste pizza, darav valet.

Nej nu ska jag ga till var lilla badanka som ligger i poolen har pa hotellet. Kent ar med henne, han har fasnat i en ny bok som han fick av grannen.



Har ar var egen lilla badanka.

Ha det bra alla dar hemma.

Jag aterkommer toligast aven i morgon.

Massor av pussar och kramar fran oss alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0