Au Nagng

I gar kom vi till Karbi, resan med bat gick mycket snabbt och bra. Den akte direkt hit fran Phuket, ibland nar vi har akt sa har baten gatt vi PhiPhi och da tar det betydligt langre tid.



Har ar vi pa vag att aka fran piren i Phuket



Ellen och jag sitter pa batdack



Har ar vi framme i Krabi. Nar vi var pa oppet vatten gick Ellen och jag in och sov en timma. Det var inga dyningar sa det var som att aka buss.



Ellen pa vag till bussen som kommit for att hamta oss och skjutsa till hotellet. Det ar sa enket att forflytta sig i Thailand, man koper en resa sa satter dom pa en en klisterlapp med var man ska och sedan ar det bara att ga dit man blir tillsagd.



Det lag otroligt mycket batar vid piren. I Au Nang ar inte stranden sa fin sa de flesta aker bat ut till stranderna och oarna utanfor. I dag tar vi troligast en sadan bat och aker till Railay beach. Det ar en fin strnd inte alls langt harifran.



Har sitter Kent och Ellen pa var altan. Hotellet ar mycket fint. Har stannar vi resten av tiden sa Ellen. Pollen ar stor och det finns manga svenska barn har, inte bara ryssar som det ar i Phuket. Hotellet ligger och direkt vid standen. Igar nar vi kom at vi lunch sedan var det bad i poolen och pa straden.



Har ser man poolen fran var altan.

Ellen ar sa rolig sa det ar inte sant. Sa mycket som vi har skrattat dom har dagarna har vi nog inte gjort pa ett helt ar. I gar kvall var Kent och jag trott. Vi gick och at tidigt och var tillbaka pa hotellet redan vi 19.00 tiden. Vi satt ute en stund sedan sager Kent - Nej nu tror jag att vi tar och nattar for i dag. Klockan var da 19.40. Ellen och jag sitter kvar ute sa sager hon till mig - Vad ar det for gammalt folk jag har akt pa semester med, vi kan val inte ga och lagga oss for 20.00. Nej det gjorde vi inte heller, men vi sov sakert alla redan klockan 20.30.

Nej nu ska jag ga och se om Ellen och Kent har vaknat, klockan ar drygt 8.00 nu sa dom har sovit narmare 12 timmar.

Ha det bra alla dar hemma. Massor av pussar och kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0