Niklas studen

Nu har minsta kusinen Niklas (i släkten på Kents sida) tagit studenten. Vi blev bjudan på en mycket trevlig dag hemma hos Frida (Niklas storasyster) och Tobbe uppe i Indal.

Värdret och stämningen var på topp.



Här poserar en stolt Niklas.



När vi satt samlade runt bordet frågade jag Niklas om han inte skulle skicka sitt betyg runt bordet så att vi fick se. När han reste sig upp för att hämta det sa jag - Nej jag bara skojade. Ni får gärna se det sa han stolt. Det kan jag förstå för det han har nog släktens bästa studentbetyg, nästan bara MVG, MG och någon enstaka G. Mycket bra jobbat Niklas.



Här är det presentöppning.



Här står Frida och lilla Tilly på altanen.

Tack allihopa för en mycket trevlig dag och kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0