Nu ar jag pa benen igen

Som jag skrev pa mitt forra inlagg sa madde jag inte bra, skulle besoka dr Sonita. Jag fick antibiotika och hostdampande av henne. Hon fragade om jag ville ha den starkare antibiotikan som var uta biverkningar eller om jag ville ha den svagare som man fick problem med magen av. Det var inte sa svart att svara pa. Jag undrar ibland vad man stoppar i sig har nere, frisk blir man i alla fall.

Tusen tack till er dar hemma som tar bort all sno, jag hittade den har bilden av vart hus pa Petras blogg. Det var mycket lange sedan jag sag sa mycket sno.



Petra har inte fatt barn annu. Lillebror later vanta pa sig. Jag hamtade aven den har bliden pa hennes blogg.



Sa har hade hon skrivit  - Nu VILL jag verkligen att du ska komma ut lillebror.
Jag är stor som ett hus och smidig som världens största flodhäst!!
Tiden gar ut i dag, vi vantar med spanning pa ett meddelan.

I gar var vi pa moppeutflykt. Vi besokte en strand som hade utsetts som nummer 1 i Aftonbladets resbilaga for en tid sedan. Det var verkligen en fin strand, den lag pa utsidan av Charlong Bay och heter Cape Panwa. Vi var dar hela dagen. Vi traffade ett annat svenskt par som hade termometer med sig, dom hade uppmatt vattnet till 31 grader. Underbart skont och vackert.

Har kommer nagra bilder darifran









Den strande kan jag verkligen rekomendera dig som inte vill vara pa dom stora stranderna med massor av manniskor.

Det var ocksa underbara vyer pa vag ut till udden. Bade Lisbeth och jag sa - Nu har vi kommit till paradiset.

Bedom sjalv.



Har ser man in mot piren i Chalong och Big Budda pa berget.







Det har ar sma husbatar som dom fiskar ifran. Det fanns massor av desss.

Nar vi kom hem tog vi det bara lugnt. Jag gick pa massage men Kent hade inte lusta att folja med. Nar jag kom tillbaka lag han i hog feber, jag belv orolig och gick genast till apoteket och kopte febernedsattande. I dag ar han lite battre, han behover inte ga till doktorn sager han i alla fall. Vi far halla tummarna att det inte ar samma som jag haft for da behover han ga till doktorn forr eller senare.

I dag nar jag kom till mitt Internet Cafe sa fick jag se agarens hundvalpar. Dom har ca 2 veckor gamla, hur sota som helst.



Jag fragade om hon skulle salja dom men det skulle hon inte, hon skulle ge bort dom till slakt och vanner.

Nej nu maste jag ge mig for idag, det ar dags att ata frukost.

Petra hall ut, den som vantar pa nogot gott vantar aldrig for lange.
Lantar efter er alla dar hemma.

Massor av Kramar

 

 




Kommentarer
Postat av: Petra

Vilka fina biler ni tagit!! Kram Petra

2010-02-08 @ 18:39:19
URL: http://pelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0