Hemlangtan

I gar hade jag hemlangtan.

Jag far alltd det vid nagot tillfalle nar jag ar borta sa har lange. Jag tanker pa Petra som gar hemma och vantar pa lillebror. Det ar riktigt jobbigt for hanne nu nar hon dessutom har blivit forkyld. Hon har lovat att skicka ett SMS nar hon aker in till BB sa jag kollar telefonen manga ganger per dag.

Jag hade ingen lust att gora nagonting i gar, inte ens stranden lockade. Vi tog i stallet moppen och akte upp till Patong och at lunch dar. Sedan strosade vi runt och tittade pa folk och i affarer. Nar vi akte tillbaka pa eftermiddagen kandes det lite battre.

Jag gick och fixade fotterna och nar jag satt dar i salongen ringde Cicci. Vi pratade jattelange och nar jag lade pa sa kandes det mycket battre.

Jag ar inte riktigt ok an i min forkylning,  har en riktigt tjatig hosta som inte vill slappa. Det ar kanske det ocksa som paverkar mitt humor.

I dag nar jag vaknade kandes som vanligt igen. Vi planerar att aka ner igen i november och da ta med vart alsta barnbarn Ellen, hon ar 10 ar nu. Nu pa morgonen ska vi aka runt och titta pa lampliga hotell att boka till den resan. Jag vill da att vi bor pa ett hotell med pool dar det finns andra barn som Ellen kan vara med.

Ha det bra alla dar hemma.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0