Flyttdag

I gar flyttade vi over till Bellmans i Kata. Vi fick ett fint rum med ballkong, helt enligt vara onskemal.

Jag var ocksa tillbaka till dr, min hosta vill inte ge med sig. Jag fick nya piller och ordinerades att vara inomhus 3 dagar, varav 2 i sangen. Det klarar jag inte, jag gor det jag orkar.

Pa kvallen tog vi det lugnt, stannade hemma och at sushi pa ballkongen. Sedan agnade jag nagra timmar till min bok. Det har ar verkligen semester, snacka om att vi kommer att vara utvilade nar vi kommer hem.

Vi far se vad det blir i dag, stranden en stund kanske.

Bettan. Om du laser min blogg vill jag att du ska veta att jag ar sa tacksam att just du ar Petras svarmor. Det kanns sa tryggt att ha dig dar hemma. Kramar Annica

Varma halsningar

Kommentarer
Postat av: Bettan

Ja! Jag läser o ser att ni har det helt underbart, fast ni har fått en ihållade förkyln. Här är allt bra o nu när lillebror änligen kommit hoppas ni får en bra avslutn. på semestern vi håller ställningarna här hemma. Kram från Åke o Bettan Anna o Per o pojkarna hälsar oxå

2010-02-13 @ 15:18:55
Postat av: Anonym

Ja! Jag läser o ser att ni har det helt underbart, fast ni har fått en ihållade förkyln. Här är allt bra o nu när lillebror änligen kommit hoppas ni får en bra avslutn. på semestern vi håller ställningarna här hemma. Kram från Åke o Bettan Anna o Per o pojkarna hälsar oxå

2010-02-13 @ 15:19:57
Postat av: Megan

2010-02-14 @ 23:03:22
URL: http://norasand.blogg.se/
Postat av: Megan

Grattis mormor o morfar jag chansade o sökte på Petra o fick upp henne på Facebook o vips så fick jag veta att lilla killen har kommit O VA SÖT HAN ÄR

Ha en skön avslutning på semestern Ta vara på varje minut ...



Ta en drink o skåla för att lillkillen har kommit

2010-02-14 @ 23:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0