Chaing Mai dag 2

I dag har vi haft en lugn formiddag. Det var sa varmt sa vi var vid poolen till ca 14.00.  Darefter akt vi till ett sort kopcenter som heter Central Plaza. Vi tog en tuktud utanfor hotellet.



"Taxistationen" utanfor vart hotell.

Det blev inte sa mycket shopping, jag kopte ett USB minne sa att jag kunde tomma kameran. Hade missat det hemma sa det var bilder sedan i hostas. Det stallde till det en hel del nar jag ska blogga. Nu ar kameran tomd.

Sedan akte vi in till centrum och strosade. Chiang Mai ar en riktigt fin stad, den ar valdigt gron med mycket trad och blommor. Jag hade last att der var blomstermarknad har forsta veckan i februari, nu borjar den tyvarr forst pa fredag och vi aker harifran pa torsdag. 

Vi tog en tuktuk tillbaka, Kent tar en Singha och jag bloggar. 



Har ar Kent och chaffisen som skjutsade oss hem for 80 THB.

I kvall blir det lugnt, vi ska upp tidigt i morgon. Vi har hyrt en chaffis som ska guida oss runt till alla sevardheter.

Tack Ellen for din fina kommentar. Vi blev varm i hjartat bade morfar och jag. Vi Alskar Dig   


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej!

Vilket fint hotell ni bor på. Skulle gärna sitta där i poolen med dej mamma. Vi lägtar så otroligt mycket till thailand och er.

Ikväll har Tova och jag varit på middag hos Bettan och Åke, så jag slapp laga mat, skönt!



Jag saknar er jättemycket. Men vi ses snart, ta vara på eran underbara semester. Ni ger mej styrka på håll, det känner jag.

Tusen kramar Petra

2010-02-02 @ 20:09:44
URL: http://pelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0