Välkommen Alfons

Nu har Alfons kommit till vår familj.

I dag klockan 08:24 fick Cicci, Tomas, Ellen och Elsa en lillebror. Det var ett planerat kejsarsnitt och allt gick bara bra. Han vägde drygt 3 200 gram och är 49 centimeter lång. Han är verkligen en fin krabat, såg riktigt pigg och vaken ut, tyvärr var inte kameran på plats då.

Ellen och Elsa bor här hos oss nu när CIcci och Tomas är på BB. Som mormor och barnvakt får man förtur till BB, vi var där redan kl 12:00 i dag. Även moster Petra följde med, hon kunde bara inte hålla sig hemma. Håll med om att det är "Världens vackraste".



Är det pappa upp i dagen, jag vi tyckte det allihopa.

Det är helt underbart att man kan älska hur många som helst, det finns inga begränsningar. Jag är så otroligt lycklig över min familj som nu har blivit hela 14 stycken, alla lika älskade.



Här ser vi en stolt Pappa Tomas och två stolta storasystrar Ellen och Elsa.

Elsa kunde inte hålla sig, - Kan jag få hålla i homom var nästan det första hon sa.  Klart att hon fick det, det är ju hennes lillebror.



Elsa med lilla Alfons i famnen.

Ja äntligen är han här, nu behöver vi inte gå och räkna dagarna mer. Ellen och Elsa ska vara hos oss tills på lördag. Jag undrar hur det kommer att gå, dom längtar så tills mamma, pappa och Alfons ska komma hem. Vi får väl hitta på en massa skoj så att tiden bara rinner iväg.

Nu ska vi gå och lägga oss för kvällen är sen.

God natt och tack för en underbar dag.

Kommentarer
Postat av: Biggan

Hej!

Söt liten kille måste jag säga och vad kul för Cissi

och Thomas att få en grabb också. Ha en bra dag

//Biggan

2009-08-03 @ 10:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0