Micke är dålig

Micke ligger på sjukhuset

För några veckor sedan gjorde han illa benet när han skulle kicka igång sin motorcykel. Han fick ett sår på benet, inte alls så stort och det läkte riktigt bra. Förra fredagen när dom var i Stockholm fick han ont i benet, det varade lite. På lördagskvällen fick han feber men tänkte inte så mycket på det. Han tog Ipren och fick ner febern. På söndag var han och tävlade trail eller vad det nu heter när man kör i skogen med mc. Dom kom hit till oss på em och då var benet alldeles uppsvällt. Han hade åter feber så jag tyckte att han skulle åka in till läkare och visa upp benet. Jacob och Hannes stannade här hos oss och Line följde med honom. Han blev inlaggd och har fortfarande mellan 39 - 40 graders feber och får antibiotika i droppform. 

Petra och jag var upp till honom i dag och hälsade på, nu för en stund sedan ringde jag för att höra hur det var och då sa han. - Det är inte min grej det här mamma, jag blir stressad av att bara ligga.  Han kände sig inte så pigg. Jag hoppas verkligen att han tar det här på allvar för jag tror inte att det är att leka med. Tänk att det spelar ingen roll hur gamla barnen är så blir man orolig när någon blir sjuk.  Hoppas nu att han piggar på sig snart så att han får komma hem till Line och pojkarna

Puss och kram Micke, jag tänker på dig hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0