Tova sjuk

I dag är det dagen efter fest.

Kent och jag åkte hem 22:30 för vi skulle vara barnvakt till Tova som då inte orkade med mera festligheter. Vi somnade alla så snart vi kom i säng och vaknade ovanligt pigga för att vara dagen efter fest. Det är ganska bra att vara barnvakt, man har igen det dagen efter.

Tova var ovanligt trött när hon vaknade. Jag kände att hon var varm, minst 38 grader trodde jag. Vi har ingen termometer hemma. Vi stannade i sängen hela dagen Tova och jag. Tittade på film, sov en stund osv. Kent åkte och köpte mat som vi åt i sängen. Tänk att det faktiskt kan vara ganska mysigt att vara lite sjuk ibland. Fram mot kvällningen kom Petra och Peter (som hade städat lokalen hela dagen) och hämtade Tova. När vi ringde på kvällen fick vi höra att hon hade över 39 grader när hon kom hem.

Tur att vi tillbringade dagen i sängen.

Här har Kent kommit med maten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0