Thaland 2009

Ja nu ar vi i Phuket.

Resan gick mycket bra. Vi somnade genast nar vi atit middag och vakande inte forran det var dags for frukost.
Pa Arlanda traffade vi en bekant till Kent (kund) och hans fru, Ingemar och Gunilla.



Hotellet ar helt ok trots att det bara ar FF+. Vi blev riktigt glada nar vi kom hit, det ar ju inte alltid man blir det. Rent och prydligt med terass och utgang till poolen.  En liten restaruang med bra mat och mycket billiga priser. Vi at har i gar nar vi kom, jag stekta nudlar och Kent pasta. 


Kent vid var terass.


Poolen


Jag i restaurangen.

I gar kvall var vi bort till Little Mermind och Elvis. Det ar ett maste nar vi kommer hit. Det ar sa roligt att se deras miner nar dom ser oss. Dom blir jatteglada och kommer fram och halsar och kramas. Ja undrar om det ar dom eller vi som ar gladast for aterseendet.

Elvis ar en lokal musiker som har spelat och sjungit pa en restaurang har sa lange jag kan minnas. En riktigt duktig sangare som far med sig hela publiken utan att det blir for mycket stahej.


Elvis

Nu ska vi ga och se om vi hittar ratt pa Ragnvald (en normman som bor har) och om han har nagon moppe att hyra ut at oss.

Ha det sa bra dar hemma i vinterkylan.  Jag aterkommer med inlagg och bilder.

Kramar till dig.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är så avis! Här har det kommit 5 dm blötsnö sen i går... TVI!



Ni ser ut att ha det helt fantastiskt. Vilket läge på terassen ;)

2009-01-25 @ 12:53:42
Postat av: petra

hej!! oj vad vi längtar efter!! Tova och jag sitter och kolla. ha det så bra så ses vi snart!! PK

2009-01-25 @ 14:55:46
URL: http://pelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0