Teknikens under

Att jag kan hantera en dator, det är ganska skoj. Får jag säga det själv är jag också rätt duktig på det. Mina kunskaper kommer inte från några manualer, jag är den som testar först och läser när jag eventuellt har kört fast. Varför lägga tid på att läsa det man redan kan ;-), eller hur.

Just nu håller jag på att ändra utseende på min blogg. Tycker att den ser lite för snäll och tam ut. Jag vill ha något vassar, inbillar mig att det passar mig bättre. Jag kommer ihåg för många år sedan, jag jobbade då som servicechef och basade för ett antal tekniker - Ja det är faktiskt sant.  Tänk att helt plötsligt slår det mig - Var det rätt för mig. Spelar ingen roll jag gjorde bra ifrån mig i alla fall. Nu var det inte det som jag skulle prata om utan utseendet på min blogg.

En av teknikerna träffade min man Kent. Då ställde han frågan - Är det du som är gift med "Svart Annica" vår chef. Sedan dess har jag ofta fått hela just Svart Annica. Var är då mer passande än att jag hade en svart blogg.

Vi bara säga det - Jag är inte svart i sinnet, det är bara utanpå.

Vi får se om jag lyckas den här gången, om inte får den vara blå och tam tills vidare.


Kommentarer
Postat av: Britt

jag har fått adressen av megan till din blogg

vad fin Sonja är på bilden kul att läsa hur hon

har det idag. du skriver om att ha en svart blogg

jag har en annan bloggare som också har en svart

Cecilia Wikström. Hon är präst och är en mycket duktig estradör och predikant

2009-01-21 @ 10:33:28
Postat av: Anonym

Jag tycker att din blogg både är snygg och innehållsrik :) Tack för idag, hoppas att det gick bra med mamsen! Vi ses och hörs!

2009-01-21 @ 21:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0