Sover hos mamma i natt.

Äntligen har mamma flyttat

Ja nu har mamma flyttat in i sin nya lilla lägenhet på Skottsundsbacken. Det är så hemtrevlig och fint här. Jag ska sova här hos henne nu första natten i nya rummet. Hon ville att jag skulle göra det, det känns tryggare så. Personalen är så snälla, dom har tagit hit en gästsäng som jag kan sova i. Vi har så trevlig tillsammans mamma och jag, det enda som stör är att hon har så himla ont i sina trycksår. Jag hoppas verkligen att dom läker snart, men tyvärr kan dom vara riktigt svåra att få bort allra helst nu när hon inte är så rörlig så att hon kan avlasta såret från ständigt tryck.



Mamma, jag är så innerligt tacksam för att just du är min mamma. Bättre mamma finns inte.

Det känns riktigt gruvsamt att åka ifrån dig en hel månad.  Vi får ringa till varandra ofta. Tur att Telia har Prisavtal för utlandssamtal så att det inte blir så dyrt. Jag hoppas att alla som har nära och kära utomlands känner till det. I vanliga fall ringer man för 4,95 kr i minuten till Thailand men med ett avtal för 15 kr i månaden ringer man för 0,39 kr i minuten till fasta telefoner och för 0,59 kr i minuten till mobiltelefoner. Det kallar jag bra rabatt.

Nej, nu ska jag gå och lägga mig.

God natt!



Kommentarer
Postat av: Kreativa tankar

O va kul att få läsa din blogg

Va fint du skriver jag blir riktigt inponerad

kul med alla bilder

Va bra att Sonja fått flytta till ett säkrare boeende Du kan helt klart åka på semester o känna dig trygg Personalen finns i hennes närhet sedan har du ju faktiskt en bror som finns i stan Glöm inte bort att man kan överlåta ansvar öven till andra

Det är så kul med dig man ser i text o bilder vilken fin människa du är Det är bara synd att du inte alltid ser det själv ETT råd att ta med på semestern Varje morgon du vaknar så ska du tänka VA BRA JAG ÄR både som tjej, mamma, vän och fru till din fina man Kram till dig från din VÄN Megan

2009-01-20 @ 10:54:20
URL: http://norasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0