HUR DUM FAR MAN VARA

Ja nu kanner jag mig verkligen som en stor klant

Kunde inte forsta varfor sa manga bilder forsvunnit fran min blogg. Pratade med Petra om hon hade rakat ut far samma. Det hade hon inte. Finns det nagon begransning for bilder undrade jag. Nej inte vad jag vet och jag har ju mycket mer bilder i min blogg an vad du har svarade hon. Nu nar jag sitter och ska skriva lite sa slar det mig.
Jag har stadat i min bildfil har pa bloggen, tagit bort en massa som jag redan har lagt ut osv. Naturligtvis forsvinner lanken till bilden nar bilden ar borttagen. Suck...............

Det kommer inte att handa igen, det lovar jag

Kommentarer
Postat av: Lisbeth & Kjell

Låter härligt alltihop !Kan du lägga in några bilder på hotellet, för som sagt de fanns ju inte med i dina tidigare bloggar. Själva har vi några minusgrader ,

Ha det så bra, sköt om er hälsar vi som är hemma fortfarnade

2009-01-31 @ 10:42:11
URL: http://annicalh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0