Bilder från renoveringen

Renovering

Här kommer några bilder från oktober - november när vi höll på att renovera för fullt. Ibland undrar jag hur vi bara orkar hålla på överallt. Men som sagt, det som är roligt är aldrig tungt. Jag hade en jobbarkompis som sa, - När du tror att du är helt slut ska du veta att du har minst 50% kvar av krafterna. Jag så är det nog.

Kent river kök och väggar. Rivningen hade han nog inget emot för han gick lös rejält med kofoten.
 

Så här såg det ut i köket en kväll när jag kom hem. Jag hade varit bortrest några dagar och kom med taxi. Det han målat på väggen syndes hur väl som helst utifrån. Jag såg att tjejen som körde tittade, hon tänkte säkert vad är det för konstigt folk som bor där. Jag undrar om Kent hade längtat efter mig, jag hoppas det i alla fall.
 

Här är det middag och ett glas vin på gång. Tänk att det kunde vara så skönt och gott att koppla av vid vårt gamla campingbord i den där röran.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0