Bilder från 2008

Äntligen fungerar våran dator  och jag har hittat kabeln till kameran. - Kan det blir bättre?

Här kommer ett axplock av bilder från 2008

Thailand

Moppe utflykt på Pukets södra udde med Kjell, Lisbeth, Marie o Kennet. Där finns också vårt smultronställe inte långt från Nai Harn.
   Besök hos Marie o Kennet i deras hyrda bungalow.

Jag väntar på den godaste Irichen jag någonsin druckit. Kostar mer än i Sverige men vad gör väl det.


Vinterskoj med Cicci o familj i Hassela

  

Sommarsemester med Petra och Cicci med familjer

   

I Karlstad med Petra hennes familj och deras kompisar


Göteborg och Danmark med Petra med fam samt Mats, Niclar och Hanna
Vi var i Skagen och till Lökken.


   


Kent och jag cyklade på Visingsö. Här är vi på väg tillbaka till Gränna





Stranden hemma  i stugan är inte fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0