Ater pa benen

Slappardag

I gar hade jag en riktig slappardag, madde inte alls bra. Kande mig illamaende och svag. Det ar sadana dagar man ofta rakar ut nar man kommer hit ner, det ar sakert bade varmen och bakteriekulturen som spokar oss ett litet spratt. I dag varknade jag och kande mig ater pigg och stark.

I gar kvall kom Petra, Peter och Tova. Vi var ut och at med Bettan och Aka sedan gick vi pa hotellet for att mota upp. Vi satt och vantade lange. Dom skulle landa 18:40 men klockan var nog narmare 10:00 innan dom kom. Jag (honsmamman) borjade kanna mig orolig, da kom det en transport med vaskor. Dar var Tovas barnvagn med och da blev vi lugna.
Resan hade gatt jattebra, Tova hade sovit mest hela tiden pa flyget. Varre var det pa taget fran Sundsvall till Arlanda. Da hade Tova blivit riktigt aksjuk.

Nu ska vi aka in till Dansken och ata frukostbuffe. Frukosten har pa hotellet ar inte nagon hojdare. Te eller kaffe, farskpressad apelsin, yoghurt, tva rostade mackor med marmelad. Efter nagra dagar har vi blivit ganska less pa den.


Petra i bussen

Tova far kramen av farmor

Allt for i dag. 

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0