Vinkat av Petra med familj

I gar akte Petra med familj hem

Bussen hamtade kl 20:05 pa deras hotell. Naturligtvis var vi dar och vinkade av. Det kandes trist nar dom akte trots att vi ses hemma om nagra dagar. Jag har svart for att ta avsked.

Nar dom akte gick Kent och jag och tog helkroppsmassage. Det brukar vanligtvis vara valdigt skont men i gar var det inte sa skont for mig. Det var en stor kraftig dam som masserade och det var inget problem. Det som gjorde ont och var besvarande var att hon lutade sig sa tungt pa mig.

Jag borjade att tanka pa min bror Leift tandhyginist. Leif sa till sin tandlakare att han inte kunde ga dar langre for att hon gjorde illa honom sa. Sag till sa ar hon forsiktigare, sa tanklakaren.
- Det ar inte behandlingen i munnen som jag inte klarar, det ar att hon lutar sig sa tungt mot mig, jag ar radd att kaken gar ur led. Snacka om att jag hade svart att halla mig for skratt. Fick riktigt skarpa mig for att inte borja gapflabba. Massagedamen tittade fragande pa mig och undrade.  - Massage ok madame.


Kent pa massagen


Tjejen som massagerade Kent

Nu ar det strandn mm som hagrar i dag, det ar mycket som ska hinnas med.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0