Tack och lov att ni är hemma Marie och Kennet

Hjärtat i halsgropen

Fick jag i dag vid lunchtid när jag hörde att ett plan från Turkish Airlines hade störtat i Amsterdam. Tankarna gick omgående till er Marie och Kennet. Jag visste ju att ni skulle komma hem från Thailand med Turkish Airlines vid den tiden via Istambul. Det kunden väl inte vara så galet att ni blivit ombokade via Amsterdam. Att blir ombokade har hänt oss vid flera tillfällen.  Jag ringde omgående på Maries telefon men fick inget svar. Väl tillbaka på jobbet kollade jag upp Kennets mobilnummer och ringde. Tack och lov fick jag svar, ni hade nyss landat på Arlanda och stod och väntade på bagaget. Det är så otäckt när något sådant händer, man tänker genast på drabbade och anhöriga. Som tur är verkar det som det gått riktigt bra för dom flesta ombord. 



Välkommen hem Marie och Kennet, vi  hörs och ses.

Kramar Annica o Kent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0