Rod som en raka....

Eller brun och fin

I gar lag vi pa stranden for lange. Jag skrev att det var skont att jag pallade solen liten battre nu nar vi har varit har en veckan. Sa enkelt ar det kanske inte. I gar kvall var jag ganska rod pa storre delen av kroppen. Efter en god middag med familjen skulle Petra och Betta ga och fixa naglarna pa en salong. Jag foljde med och bad om alovera pa dom raoa partierna. Nar jag fragade vad det kostade fick jag till svar. - Det bjuder jag dig pa for du ar min kund. Hade varit dar nagra kvallar tidigare och tagit helkroppsmassage. Hon smorde in hela min kropp sa i dag ar jag aterstalld. Vilka otroligt fina manniskor det finns har.



Aven Tova fixar naglarna pa salong



Peter och Tova leker pa stranden


Petra njuter i havet.

Nu ska vi aka ivag med smutsiga klader till ett tvatteri inte langt harifran. Det ar betydligt mycket billigare om man aker ivag med tvatten sjalv an om man lamnar pa hotellet, sa tycker jag att det ar sa mycket trevligare ocksa. Man traffar manniskor man aldrig skulle ha stott pa annars.

Ev blir det ingen strand i dag vi far se. Vi kanske tillbringar dagen vid poolen p[ Petras hotell, dar ar det mycket skuggiga omraden.

Kramar till er i kylan dar hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0