Inte alltid sa bra mat

I gar lag Kent i magsjuka

Var det pytten pa Charlies eller vad var det han hade fatt i sig. - Ja vem vet.
Sjuk som attan var han i alla fall. Vi var nere pa stranden nar han plotsligt rycker at sig sina klader och nastan springer ivag. Hoppsan det var nagot som kom valdigt akut. Nar jag kom hem pa eftermiddagen lag han och sag blek ut. Orkade inte ga ur sangen.



Det var inte det har han blev sjuk av i alla fall. Det har ar mat hos Bellman,
en av dom basta (bra mat, prisvart) restaurangerna har i Karon.

Jag gick ut och at med Petra, Peter och Tova. Sedan var vi pa shopping, det ar det varsta jag vet. Varfar kan dom inte lamna en i fred och ha fasta priser. Det ar nastan sa att jag far panikangest, svettas som bara den oavsett hur manga grader det ar. Vad ar det med dig mamma undrade Petra. - Ar du sjuk eller.....

Jag kom i alla fall hem med nagra kassar, det ar ju presenter som ska kopas till dom dar hemme.

Sedan var det sangen. Egen sang, fick inte sova hos Kent. Hade nog inte velat det heller. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0