I dag har jag hemlangtan

I dag kanns det inte alls bra att vara har nere.

Mamma har varit riktigt sjuk dar hemma och Leif, Cicci och Micke med familjer har inte haft sa lattsamma dagar.  Ni ska veta att jag verkligen uppskattar ert engagemang. I dag gor hemlangtan att jag kanner mig sjuk. Har inte ork alls, vill bara sova. Det ar kanske forst i dag jag forstar hur det har varit.

Micke och Cicci. Jag har tagit mig friheten att lagga in Utlandsprisplan pa era hemtelefoner. Det innebar att ni ringer till min Thai telefon for bara 0:59 kr i minuten. Jag hoppas att det var ok att gora sa.

Tack Cicci for vart langa samtal i gar. Det betyder sa mycket att fa prata med er, ni forstar ju att jag tanker lika mycket pa er som pa allt annat.

Tack for att ni finns till hands dar hemma. Alskar er sa jattemycket. I dag vill jag bara vara hos er.

Kramar fran mamma

Kommentarer
Postat av: Kreativa tankar

Tjena Jag förstår att du är frustrerad där nere men det är inte så mycket du har kunnat göra även om du varit hemma hellre Bara att vara hos Sonja men jag tror att hon känner att du är med även om du är långt borta just nu. Det kan vara bra för dom här hemma att dom får känna att dom verkligen är nr 1 nu med helhetsansvar för mamma o mormor. Sonja är ju stark så hon piggar säkert på sig Försök slappna av o njut av dom dagar ni har där nerDu får ta igen detta när du kommer hem Du är ju alltid så duktig på att ställa upp inte bara för mamma utan för alla dom övriga också. Njut nu av Alla Hjärtans Dag o ha det skönt Kram från Megan

2009-02-12 @ 11:20:59
URL: http://norasand.blogg.se/
Postat av: Ann

Trist att läsa.. Men hon känner säkert att du är med henne. Som min lilla mamma brukade säga "min ande svävar över rummet", när hon inte var med oss fysiskt men i tankarna.. Du är snart hemma och kan titta till henne. Tills dess ska du försöka njuta av sol och värme! Här är snö och kallt.



Förresten.. kickoffen gick jättebra. Tror de flesta var nöjda. Lisen o Christian stod på scen (med lite hjälp fr Alex) och jag, Kristina o Lena var rekvisita hi,hi..Saknade dig, då hade vi varit 4 panelhönor ;) I övrigt rullar det på. Ingenting "matnyttigt", mer än att vi har sparkrav och rese-restriktioner (hur det nu rimmar med vår roll..?). Får höra mer om det på måndag.. Men du kan skita i sånt en tid till! Ha det så gott! Kramar från Ann

2009-02-12 @ 23:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0