Charlies, en bra svensk restaurang


Charlies i Kata

Eftersom vi inte visste vart det lag bestamde vi oss far att ta en tuktuk. Dom har flyttat till nya lokaler. Nar vi kom fram till Kata sa stannade var chaffis, Peter hoppade ut och fragade om vi var framme, killen bara pekar. Vi ser inget Charlies sa Peter och  sager - Kor oss anda fram. Det visar sig att killen som korde oss inte sjalv visste vart det var utan han hoppades sakert att vi var ovetande turister som bara skulle betala och ga. Det slutade med att han fick kora runt, runt och fraga sig fram. Fram kom vi till slut i alla fall.

Jag fick min efterlangtade Flask men loksas och Kent sin Pyttipanna med rodbetor.
Nu ar det hemlangtan!  Syns till o med pa valet av mat.

Elvis pa Charlies


Nar vi satt dar borjade dom rigga for underhallning. Det skulle bli Elvis show aven dar. Han var riktigt bra men nar han borjade engagera gasterna med dans och sang vill Petra ga darifran. Det ar det varsta hon vet nar dom springer runt med micken och ska ha folk att sjunga. Enda stallet det ar tillater pa ar Allsang pa skansken.

Vi hade trevligt. God mat och dryck.

En och annan Kaffe Carlsson har det faktiskt blivit, men det tycker jag att jag ar vard.



Och Kent ar vard en och annan Irich.



Sen var det sangen.

Kramar fran mig. Vi hors


Kommentarer
Postat av: Lisbeth & Kjell

Hej!

Charlis är ju ett måste när man är där nere, bra att veta att de flyttat, tack!

Tråkigt med din mamma men du har ett jättestöd från dina ungdommar hemma.

Njut nu av de sista dagarna !

Förresten har du hunnit kolla nåt bra rum åt oss "eftersläntrare" och bokat bord till grillbuffén ?

Kram från oss som lever i -15 och snö/Lisbeth

2009-02-18 @ 07:34:00
URL: http://annicalh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0