Inget julstök ännu + en en himla massa mer.

Jag undrar hur det ska blir med julen i år. Har inte julstökat något ännu.
Hoppas att Kent sätter upp nya fläkten i helgen så att vi slipper matos i hela huset.
Jag lovar det kommer att se ut så här på vårt julbord även i år.




Apprå på huset, måste säga att jag trivs jättebra här. Det är precis vad Kent och jag
behöver. Inte mer inte mindre. Vi har lagt ner många timmars arbete men det har
det varit värt för snart är det exakt som vi ville ha det.



Jag nu har jag ju inte sagt hur länge vi ska bo kvar här. Jag och min man är ganska
duktiga på att flytta. Det beror nog på att jag tycker att det är så himla kul med inredning.
När det väl är helt färdigt så börjar min rastlöshet igen, vill gärna ha ett gågående projekt.
Vi får se hur det blir, men just nu säger vi - Här kommer vi att blir kvar!

Tänk om Kent visste att här sitter jag och funderar i min ensamhet och skapar en blogg för
att prata med mig själv. - Har du inget bättre för dig skulle han säkert säga. Men det är ok
han får säga vad han vill jag tycker att det här verklar riktigt roligt. Synd bara att jag inte hittar
min USB kabel till kamerar, då hade jag lagt ner lite bilder på vårt nya hus, men det kommer.

- Jag lovar, det kommer nog inte bara bilder på huset. Det kommer nog på hela slänkten
och lite mer också.

Ja nu kom jag in på släkten, mina tre underbara barn. Micke, Cicci och Petra med familjer.
Tänk vad det har blivit många av lilla mig, tre barn, svärsöner och svärdotter och hela fem barnbarn. 
Allt detta tack vare min underbara mamma Sonja som satte mig till världen för 53 år sedan.



Ja nu var ju detta inte min släkt, men som sagt jag har ju tappat kabeln.
Tänk vad lätt det är att tappa kontakt med släkten, dom närmnaste man har. Nu har jag turen
att ha dom närmanste väldigt nära mig men det finns många i släkten om inte är så nära
som man lätt tappar bort i vardagen. Det är jättetrist men tyvärr väldigt vanligt i vår vardag
med ständigt högt tempo.

Nu ska jag inte komma in på det. Dessa rader får blir min början och vart det tar vägen får
som sagt framtiden utvisa.

Jag passar på att önska alla, inklusive hela släkten en riktigt

God Jul & Gott Nytt år


Kommentarer
Postat av: Petra

Vad roligt att du börjat blogga!! Du skiver så bra! =)

Kram kram!!

2008-12-19 @ 16:50:29
URL: http://pelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0