Hoppsan hur ska det gå med min målbild


Nu blir det skärpning

Det har varit alldeles för mycket god mat några dagar nu. I går var vi i alla fall ute på en långpromenad, med mitt ätande borde jag säkert ha behövt gå minst 5 mil för att inte lägga allt runt magen.

Cicci med familj var här i går. Vi åt god mat och hade trevligt Jag fick en jättefin julblomma. Cicci är så omtänksam, hon vill alla så väl. Hon kommer aldrig tomhänt när vi bjuder hem henne med familj. Det är inte nödvändigt att alltid ha något med sig men jag måste erkänna att jag blir väldigt glad.



Det var planerat att Ellen och Elsa skulle sova över hos oss, men så blev det inte. När dom framåt kvällen började blir trötta så blev dom också så mammig och pappig och ville följa med hem. Kent och jag satt uppe länge, tog något glas vin, lyssnade på musik och bara kopplade av.

Nu ska jag planera för en kväll med Farmor, Mats, Niclas, Petra, Peter och Tova.  Tyvärr kommer nog inte Frida med, jag tror att hon är ledig i dag och har åkt till Jämtland med sin pojkvän. Vi får se, maten räcker till henne också om hon kommer med. I kväll blir det ingen julmat, det som är kvar nu åker väck. Visst är det väl ändå märkligt, först ska man släpa hem en massa mat i överflöd och sedan fyller man soptunnan så att den svämmar över innan äntligen sopbilen kommer. Hur är det med finanskrisen, i vårt kylskåp har den lyst med sin frånvaro den här julen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Väntar på mera inlägg!! =)

2008-12-29 @ 22:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0