Nu är allt klart för kvällen

Nu är all mat fixad inför kvällen. Två av gästerna, Tova och Maja har redan kommit.

I går kväll var vi på graven, tyckte du att det blev fint mamma. Jag hoppas att du tycker att det trots att det är ganska många ljus, blommor mm. Jag vet att du mer föredrar det minimalistiska vilket jag också gör för det mesta men på graven vill det gärna bli lite mycket.

Klockan 16:00 kommer familjen, visst kommer du också och delar kvällen med oss. Jag är så tacksam att du har givit mig alla traditioner som jag så gärna tar med mig och delar med min familj.

Nej nu ska jag ta en kopp kaffe och sedan är det dags att börja duka. Vi blir 14 stycken till bordet, jag dukar åt dig också ;).

Hälsa alla nära och kära på andra sidan från mig. Många kramar till er alla.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0