Länge sedan sist

Nu var det ett bra tag sedan jag var in på min blogg. Ibland blir det några rader nästan dagligen och ibland dröjer det mellan inläggen.

Jag har inte mått så bra fysiskt på slutet. Mina sockernivåer har stuckit iväg, varför vet jag inte och svårt är det att komma i balans. Det blir nog bättre inom kort.

Det har inte hänt så mycket här på slutet men helt stilla har det inte varit.

Jag är på skolan varje eftermiddag och det är verkligen roligt men också jobbigt. Det är inte en lugn stund från det jag kommer tills det är dags att gå hem. I fredags hade vi disco för alla barnen upp till 3:an. Jag gjorde en lista på spotify, Micke var nog lite orolig för han tyckte att jag skulle ta någon av de äldre barnbarnen till hjälp. Vadå, skulle inte jag fixa en disco lista. På kvällen ringde Micke och sa att jag fått godkänt av Hannes som var med på disco. Jobbet är som tre timmar hård träning varje dag vilket borde förbättra mitt välmående.

Jag har inte varit något i mitt nya hobbyrum den här veckan. Jag har massor av projekt som väntar där, det är möbler som ska målas, möbler som ska snickras, tavlor på gång mm. Jag hoppas att orken kommer tillbaka snart så att jag får något färdigt. Bilder kommer då snart jag har något klart.

Här hemma har jag hängt upp de senaste alstren jag målat i alla fall trots att dom ännu inte är inramade.

I går var vi en sväng till Birsta och naturligtvis kom jag hem med skor. Tänk att det är så roligt att köpa skor, så roligt att det även blev ett par till Cicci.

Ja ja, i det stora hela mår jag otroligt bra. Tackar min lyckliga stjärna varje dag för att jag har det så bra. Har inte saknat mitt gamla jobb en enda minut. Numera är jag med i Televeteranerna och där vankas många roliga sammankomster och aktiviteter framöver. Jag tiderna förändras och vi med den.

Kram till er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0